ML160 BC 18.5kW 400-2 B05-42
ML160 BC 18.5kW 400-2 B05-42
Silniki standardoweŚrednica wału | 42 mm |
Długość końcówki wału | 110 mm |
Dopuszczenia na tabliczce znamionowej silnika | EAC,ECUR,IE3,CURUS,CC122B,CE |
Model | H3 |
Chłodzenie | TEFC |
Cable gland entry | 2xM20 + 4xM40 knock out |
Otwór spustowy | Tak (zamknięty) |
Zakres temperatury otoczenia | -30 .. 60 °C |
Wymiar kołnierza dla silnika | FF300 |
Standard silnika | IEC |
Typ silnika | 160BC |
Klasa efektywności IE | IE3 |
Nominalna moc silnika - P2 | 18.5 kW |
Sprawność silnika przy pełnym obciążeniu | 92.4 % |
Częstotliwość podstawowa | 50 Hz |
Napięcie nominalne | 3 x 380-415D V |
Współczynnik serwisowy | 1.0 |
Prąd znamionowy | 34.5-32.5 A |
Max. zużycie prądu | 38.0-36.0 A |
Prąd uruchomienia | 830-980 % |
Cos fi -współczynnik mocy | 0.89-0.85 |
Prędkość nominalna | 2940-2950 obr/min |
Nominalny moment obrotowy przy pełnym obciążeniu | 60 Nm |
Moment obrotowy zablokowanego wirnika | 200-250 % |
Moment krytyczny | 350-430 % |
Moment bezwładności | 0.058 kg m² |
Wydajność | IE3 92,4% |
Sprawność silnika przy pełnym obciążeniu | 92.4-92.4 % |
Sprawność silnika przy obciążeniu 3/4 | 93.2 % |
Sprawność silnika przy obciążeniu 1/2 | 93.2 % |
Liczba biegunów | 2 |
Rodzaj ochrony (IEC 34-5) | 55 Dust/Jetting |
Klasa izolacji (IEC 85) | F |
Wbudowane zabezpieczenie silnika | PTC |
Zabezpieczenie przeciwwilgoci | Nie |
Zabezpieczenie termiczne | zewn. |
R1 | 0.415 ohm |
R2 | 0.415 ohm |
R3 | 0.415 ohm |
Uzwojenia 1 | PHASE 1 |
Uzwojenia 2 | PHASE 2 |
Uzwojenia 3 | PHASE 3 |
Forma wykonania wg IEC 34-7 | IM V1/B5 |
Typ środka smarnego | UNIREX N3 |
Ilość środka smarnego. | 13 g |
Temperatura 1 | 4500 h / 40 °C |
Temperatura 2 | 1100 h / 60 °C |
Bearing insulation type N-end | STEEL BEARING |
Cable gland entry | 2xM20 + 4xM40 knock out |
Kolor/typ | NCS 9000 połysk 40+-10 /powłoka-E |